Menylinje


søndag 2. august 2015

Et yrende dyreliv…

Her er snart sommerferien kommet til veis ende, bare en liten uke til så er det tilbake til hverdagen igjen. Selv om vi er hjemme og ikke har flere planer for sommeren så er det så kjekt å ta livet med ro, sove lenge og bare nyte lange frokoster ღ I dag ble det en fin tur til et turområde i Brønnøysund, og her møtte vi både rådyr, hunder og en søt liten kattunge som ville slå følge med meg på turen ღ

Tusen takk også, for alle koselig kommentarer, både her og på Facebook siden min – det var veldig kjekt å komme tilbake å bli møtt med slike varme og fine ord – og jeg er glad for at både jeg og bloggen ikke har blitt helt glemt etter et års pause ღ

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndagskveld - klem fra meg...


7 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du er tilbake Mette :)
    Og nydelige bilder som alltid!

    Jeg er fortsatt her i bloggeland, men har nok ikke vært så aktiv det siste året, ikke på blogg, men på instagram derimot, hehe:))

    Jeg og savner bloggingen, så det blir mer og mer aktivitet her ínne, og jeg leser fortsatt mange blogger for å bli inspirert :))

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder frå turen.
    Godt å kome seg ut på tur og nyte den vakre naturen vi har i vårt land.
    God august veke :-)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Det er alltid godt se du blogger,du lager slike flotte blogg innlegg...bildene er nydelige<3
    Komm innom meg også...nytt innlegg:)
    Ha en fn uke...

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  4. Det ser ut som ein koseleg tur,
    nydelege bilde.
    Tenk å ha rådyr så nær at du kan få tatt bilde.
    Eg trudde dei var sky og spring når dei ser folk.
    Du får nyte siste feriedagane,
    håpe veret held seg nokonlunde no i august :)

    SvarSlett
  5. Hei kjære fine Mette! Så koselig å høre fra deg og hyggelig at du har begynt å blogge igjen <3 Tiden flyr, og vips så var sommerferien over for denne gang også her ;) Og det er vel kanskje akkurat det som blir litt utfordring for mange når det gjelder blogg versus insta etc, at tiden ikke strekker helt til. I alle fall kjenner jeg litt på det selv, dermed blir innleggene ganske så sporadiske. Jeg har ikke vært så aktiv som tidligere, men som du kjenner jeg at det er noe spesielt med bloggen og de bloggvennene jeg har fått som gjør at noe i meg har lyst til å fortsette. Så, vi får se hvordan det blir fremover, kanskje høsten blir en god blogghøst, håper det! :)
    Nydelige bilder du har lagt ut, som alltid. Fine dyr og flott natur! Deilig at dere også har slappet av og kost dere i ferien, så godt å slippe klokke og alle "må" ting ;)
    Nyt sensommerdagene videre, og så høres vi plutselig igjen :) Klem til deg <3

    SvarSlett
  6. Fantastisk flotte bilder! Vi er jammen heldige som har slikt et vakkert turområde :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  7. Nydelige og flotte bilder av norsk natur.

    Ha en flott dag.

    Merethe

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...